вівторок, 21 липня 2015 р.

Сколе-Парашка-Гуркало Стрий


План поїздки був геть інший, планувалось велосипедом проїхатись по маршруту Сколе - Майдан, а потім з Майдану на Трускавець через Східницю.



На хребет вдалось витягнути Велоиспеди за 2 години, Мукачівка приїхала 9:50 12:10 вже були на хребті.






На Парашці літом був впереше (я впринципі в гори почав їздити тільки 2 роки тому велосипедом, а пішки ходити цієї зими, про це ще напишу пізніше)

Після зимових походів мені хребет здавався рівним рівним, я думав що там легко можна їхати на велосипеді. На жаль, реально місць, де мої технічні навички та здоровя дозволяли їхати - дуже мало.

Фактично більшість часу велосипед їхав на мені а не я на ньому.

в 13:10 були на Парашці.





далі стежина йшла ще вужча й менш протоптана і прийняли рішення далі не їхати, бо на Трускавецьку могли й не втигнути о 19:30...

Спуск з хребта - велосипеду знову збоку. Спуск крутий, ы був весь мокрий, було весело.


Потім спустились до гуркала, тут нарешті вже можна було сісти на велосипед. На Гуркалі смачно поїли гарячої гречки з тушонкою приготовленої на пальнику.

Ну а потім швиденько докотили до Стри


4 коментарі:

  1. сумний маршрут, виснажливий.. Недавно пройшли набагато цікавішу ділянку - Коростів , долиною до Тисовця , підйом на найвищу точку ( дуже різкий але короткий ). Спуск з Тисовця до Сколе це просто БОМБА.
    http://www.gpsies.com/map.do?fileId=recawqcatdatyrws

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, візьму на замітку ;)

      Видалити
    2. Ігор, Ви цей маршрут на ровері проїхали чи пішки?

      Видалити
    3. Антоніна, їхали на ровері. З Коростова і десь за кілометр до підйому на Тисовець. Там просто дорога проходить руслом потоку (це я про останній км). В жару пройтись бережком , а то й водичкою просто радість. Важкий, стрімкий але короткий підйом. Асфальтовий спуск. Рекомендую

      Видалити