неділю, 26 липня 2015 р.

2013.10.14 Карпатський трамвай, долиною р. Мізунька Славське - Рожанка - Сенечів - Моршин - Стрий


Розкажу про свою першу поїздку бездоріжжями в гори:
Минув ріівно рік від того, як я собі купив новий велосипед (в розумінні з магазину , яким моожна було реально кудись їхати). Закінчувався Сезон, було гарне бабине літо. Світило сонце.

 До цього моменту я не задумувався про те, що є Карпати пішохідні, що є дороги не для автомобілів. Так, за попередній рік велосипедиста я встиг два рази побачити гори, але то були маршрути автомобільними дорогами, не цікаві, нудні, довгі.

І тут на форумі Веломакс http://velomax.com.ua/ появилась тема про поїздку в гори. Маршрут 100км, ну 100км я ні разу не їздив, але ж 90їздив, в Карпатх був, що тут може бути страшного?

Старт був якраз опісля нічної зміни, на вулиці у Львові бабине літо - приїхав, зустрів нових людей з форуму. Сіли в електричку - рушили. Погода по дорозі до Сколе ставала все осіннішою і осіннішою.





 Ну і тут я впереше побачив Карпасьек бололто, яке   спочтаку попробували перейти збоку... а потім вже їхали на впростець)


Під гору весело йшли, велосипед котили




Всю дорогу падпа дощ. Мокре було все, того і річки вже проїжджалось на вусіх парах)




Дорога по при вузькоколійку - взагалі казка, осіння казка)

Мізунька.








Як тільки закінчилась вузкоколійка - закінчилась і осіння погода. Це не могло не радувати, оскільки в Стрий прибули вже сухі)



Власне це маршрут - після якого я закохався в гори. Хочеться їздити туди постійно ;)

через рік повторив маршрут, по дещо іншому треку - всі рекомендую власне його!

Фото не мої, вкрадені в http://velomax.com.ua/forum/index.php?showtopic=12672&st=0 в Петька

Немає коментарів:

Дописати коментар